søndag 12. februar 2012

Mat må man ha!

Lillebror har vært med på et par kalvinger tidligere, men sjelden har han vært 
så opptatt av den nyfødte kalven som han var på onsdag! Kalven skal i følge 
lillebror hete Mim. Mim betyr egentlig min;) Snakker om Mim rett som det er,
og når han er med i fjøset så står han og peker og sier: Mim. Setter nesen
tett inntil Mim's mule og koser seg. Koselig!

I dag fikk vi tvillinger igjen!! Født 13 dager før vi hadde forventet at de(n) kom, 
men virker som om de er sterke fordi. Nå begynner det virkelig å bli fullt i fjøset!
Fire kalvinger gjenstår før vi tar en måneds pause, men da blir det jevn flyt noen
måneder igjen:)

1 kommentar:

Christine sa...

Hei.

Åh for ein kjempekoselige blogg om livet på landet.

Vett det står mye hardt arbeid bak, men e nok drømmen kan eg tenka meg. Eg o konne tenkt meg og bo på landet, men spørs om eg får husbonden med meg.

Kjempefine bilder, alt va supert. Legge deg te som følger, hvis det e greit, for her vil eg gjerna følga med videre.