onsdag 17. juli 2013

Sjelden tid til data på kontoret, men nå måtte jeg innom for å finne noe, og da kunne jeg likeså godt, gjøre et dypdykk i bloggen. Regnet skyller ned over Nordmøre i dag også, ikke så mye å gjøre med det. Kort oppsummert denne sommeren så langt: sommer er ikke det det engang var....  En spennende greie er overstått og nå er det bare og vente på neste utfordring ;) Fjøset skal vaskes, og  fruen gleder seg maks til jobben er unnagjort, for det er slettes ingen kosejobb...Heldigvis liker kidsa og leke med vann, så de blir nok gladelig med på "leken" . Ellers så venter jeg på tre kalvinger, og for en gangs skyld er disse kalvene hjertelig velkommen før plana! Det nærmer seg tross alt ferietid også for bønder som oss, og da er det kjekt å få unna den første tiden med kalv og mor før man overlater ansvaret til andre. Burde kanskje ikke snakke så høyt om det, for da kan det komme kyrne for øre, og så kliper de igjen til jeg har reist ;)  

Ellers så har gårdens store traktorgutt fylt 4 år, og det ble feira med traktorfest.



Kan tro det var en som var fornøyd ;)

På den andre bloggen min er det et innlegg som er mye søkt på og som er mye lest ser det ut til på statistikken. Legger ut en link her på nytt siden det er en stund siden sist det var fremme. Innlegget handler litt om hvordan vi endte opp med gård. 

Her kan du lese mer om hvordan vi endte opp med egen gård ;)

Ingen kommentarer: