torsdag 29. mars 2012

Bare en aldri så liten pust i bakken


Etter to uker alene med fire barn, ansvaret for at avløseren gjør jobben sin, fjøset fungerer som det skal og dyra har det godt, i tillegg til to heldagsmøter nærmer gubben sin ankomst seg med stormskritt. Takket være en bunke med regninger som skal betales og en åpen himmel, blir det tid til litt blogging også;) I går fikk jeg også mulighet til å lese posten før alt var gammelt nytt, hvordan det blir i dag er heller usikkert. Her tar vi livet som det faller seg, det vi ikke rekker i dag, må fint vente til en annen dag, sånn er det bare. Har begynt å abonnere på Nationen, står en del interessant der, men tror ikke på alt jeg leser bare så det er sagt.

Hektiske dager sånn innimellom

Forrige fredag var jeg utsending til Felleskjøpet Nordmøre og Romsdals sitt årsmøte. Siden barnevakta ble liggende med influensa måtte lillemor bli med på den første delen av møtet, heldigvis mer stressende for meg enn for resten av møtet. Vi var til og med avbildet i mandagens RB, og jeg ser streng ut.... Mandag var jeg heldigere med barnepasset og kunne dra ut døra 630 for å dra til Orkanger på RU- møte i Nortura- første gang jeg har vært borte fra lillemor mer enn tre timer. Dessverre måtte jeg si nei til å dra til Trondheim på regionmøte i Tine, og det ergrer meg, men sånn er det bare, man kan ikke rekke over alt når man er alene hjemme. Nå venter ei rolig påskehøytid før jeg skal en tur til Trondheim på tillitsvalgtskole i Nortura. Begynner å bli noen år siden sist jeg deltok, så kjekt å få oppdatert seg litt vil jeg tro. Er i allefall en ting som er like spennende hver gang vi møtes i sånne sammenhenger, hvor mange kvinner blir vi?

Ha en flott helg!

Ingen kommentarer: